When this began...

News

Filter - recenze koncert

Jestli někdo čtete časopis Filter (podle mě jeden z mála časáků, kterej se dá číst...), tak vám určitě neuniklo, že v prázninovým čísle se objevila recenze na koncert (to se dalo čekat že?:)). A v podstatě nic novýho - znovu zopakovali to, co jsme všichni viděli a slyšeli 12. června - předkapely: nic moc a Linkin Park: dokonalost sama:) Recenzi si můžete přečíst při kliknutí na zobrazit celé
RYCHLÉ ŠÍPY AMERICKÉHO ROCKU ODEHRÁLY HARMONICKÝ KONCERT

Linkin Park přijeli do Prahy podruhé a tentokrát v mnohem lepší formě, něž když tu hráli v rámci turné k albu Meteora. Dřív, než jsme to mohli zjistit, muselo publikum v nahuštěné Sazka Areně přežít dvě předkapely. Docela obyčejně nařvané rockery Blindside ze Švédska a pak taky čím dál populárnější 30 Seconds To Mars, vedené hercem Jaredem Letem. Když si někdo vybere jako intro koncertu Carminu Buranu, je jasné, že to bude patetické hovado. A Jared nezklamal. Po celou dobu byl na pódiu spíš za herce v roli než za zpěváka, který má co říct. 30 Seconds To Mars působili naprosto prázdně a neupřímně, bylo to takové emo ala Hollywood. Uznávám, že když Jared seskočil z pódia a oběhl na mantinelu půl haly, byla to překvapivá frajeřina, ale to ještě dobrý kocnert nedělá. Nahota 30 Seconds To Mars se definitivně provalila, když je vystřídaly hlavní hvězdy večera. Linkin Park jsou úplně jiná liga, skutečná kapela, která své hudbě věří a vy to zase věříte jim. Linkini vlastně nedělali žádnou zvláštní show, prostě jen naplno hráli a kupodivu to stačilo. Zpěvák Chester Bennington byl narozdíl od minulého koncertu Praze v absolutní formě, kapela měla dobrý zvuk, vkusné pódium se spoustou žárovek a hlavně působila naprosto uvolněně a přirozeně. Pro lidi nad dvacet to asi nebyl zrovna životní zážitek, ale prostě poctivý koncert, který díky vyrovnanosti linkiního repertoáru neměl špatné místo. Pochvalu si ale kromě samotné kapely zaslouží i nevídaně vroucí publikum, které zpívalo všechny texty a vytvořilo v hale opravdu harmonickou atmosféru.

PLUS + MINUS = +

+ nezvykle aktivní publikum
+ sympatičnost hlavních hvězd